نمایه کلیدواژه ها

ا

  • اینترنت اشیاء بررسی استفاده از اینترنت اشیا در تحلیل رفتار مصرف کننده در خریدهای احساسی با استفاده از هوش مصنوعی [دوره 5، شماره 1، 1403]

ب

پ

  • پاسخ‌های رفتاری مشتریان تأثیر ویژگی‌های پلتفرم‌های مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده بر پاسخ‌های رفتاری و شناختی مشتریان [دوره 5، شماره 1، 1403]
  • پوشاک تدوین مدل راهبردها و اقدامات مربوط به مزیت رقابتی با واسطهگری عوامل محیطی و قابلیتهای عملیاتی سازمان در صنعت پوشاک [دوره 5، شماره 1، 1403]

ت

  • تاب آوری سازمانی طراحی و تبیین مدل هوش کسب و کارهای نوپا (استارتاپ ها) در شرایط رکود تورمی [دوره 5، شماره 1، 1403]
  • تعهد سازمانی مسئولیت اجتماعی و تعهد سازمانی در بانکداری هوشمند [دوره 5، شماره 1، 1403]

چ

  • چت جی پی تی بازاریابی هوشمند با استفاده از چت جی پی تی [دوره 5، شماره 1، 1403]

ح

  • حس غوطه‌وری تأثیر ویژگی‌های پلتفرم‌های مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده بر پاسخ‌های رفتاری و شناختی مشتریان [دوره 5، شماره 1، 1403]

خ

  • خریدهای احساسی بررسی استفاده از اینترنت اشیا در تحلیل رفتار مصرف کننده در خریدهای احساسی با استفاده از هوش مصنوعی [دوره 5، شماره 1، 1403]
  • خصومت مشتریان بررسی تاثیر خصومت اینترنتی مشتریان بر کسب و کارهای هوشمند [دوره 5، شماره 1، 1403]

ر

  • رفتار مصرف کننده بررسی استفاده از اینترنت اشیا در تحلیل رفتار مصرف کننده در خریدهای احساسی با استفاده از هوش مصنوعی [دوره 5، شماره 1، 1403]
  • رقابت پذیری تدوین مدل راهبردها و اقدامات مربوط به مزیت رقابتی با واسطهگری عوامل محیطی و قابلیتهای عملیاتی سازمان در صنعت پوشاک [دوره 5، شماره 1، 1403]
  • رکود تورمی طراحی و تبیین مدل هوش کسب و کارهای نوپا (استارتاپ ها) در شرایط رکود تورمی [دوره 5، شماره 1، 1403]

ش

  • شرکت های تولیدی مسئولیت اجتماعی و تعهد سازمانی در بانکداری هوشمند [دوره 5، شماره 1، 1403]

ف

  • فناوری ﻭﺍﻗﻌﯿﺖ ﺍﻓﺰﻭده تأثیر ویژگی‌های پلتفرم‌های مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده بر پاسخ‌های رفتاری و شناختی مشتریان [دوره 5، شماره 1، 1403]

ق

  • قصد خرید تأثیر ویژگی‌های پلتفرم‌های مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده بر پاسخ‌های رفتاری و شناختی مشتریان [دوره 5، شماره 1، 1403]

ک

  • کسب و کار بررسی تاثیر خصومت اینترنتی مشتریان بر کسب و کارهای هوشمند [دوره 5، شماره 1، 1403]
  • کسب و کارهای نوپا طراحی و تبیین مدل هوش کسب و کارهای نوپا (استارتاپ ها) در شرایط رکود تورمی [دوره 5، شماره 1، 1403]

م

  • مدل هوش کسب و کار طراحی و تبیین مدل هوش کسب و کارهای نوپا (استارتاپ ها) در شرایط رکود تورمی [دوره 5، شماره 1، 1403]
  • مزیت رقابتی تدوین مدل راهبردها و اقدامات مربوط به مزیت رقابتی با واسطهگری عوامل محیطی و قابلیتهای عملیاتی سازمان در صنعت پوشاک [دوره 5، شماره 1، 1403]
  • مسئولیت اجتماعی سازمان مسئولیت اجتماعی و تعهد سازمانی در بانکداری هوشمند [دوره 5، شماره 1، 1403]

ن

  • نگرش تأثیر ویژگی‌های پلتفرم‌های مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده بر پاسخ‌های رفتاری و شناختی مشتریان [دوره 5، شماره 1، 1403]

ه

  • هوش مصنوعی بررسی استفاده از اینترنت اشیا در تحلیل رفتار مصرف کننده در خریدهای احساسی با استفاده از هوش مصنوعی [دوره 5، شماره 1، 1403]
  • هوش مصنوعی بازاریابی هوشمند با استفاده از چت جی پی تی [دوره 5، شماره 1، 1403]
  • هویت تدوین مدل راهبردها و اقدامات مربوط به مزیت رقابتی با واسطهگری عوامل محیطی و قابلیتهای عملیاتی سازمان در صنعت پوشاک [دوره 5، شماره 1، 1403]