ا
-
اینترنت اشیاء
بررسی استفاده از اینترنت اشیا در تحلیل رفتار مصرف کننده در خریدهای احساسی با استفاده از هوش مصنوعی [دوره 5، شماره 1، 1403]
پ
-
پاسخهای رفتاری مشتریان
تأثیر ویژگیهای پلتفرمهای مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده بر پاسخهای رفتاری و شناختی مشتریان [دوره 5، شماره 1، 1403]
-
پوشاک
تدوین مدل راهبردها و اقدامات مربوط به مزیت رقابتی با واسطهگری عوامل محیطی و قابلیتهای عملیاتی سازمان در صنعت پوشاک [دوره 5، شماره 1، 1403]
ت
-
تاب آوری سازمانی
طراحی و تبیین مدل هوش کسب و کارهای نوپا (استارتاپ ها) در شرایط رکود تورمی [دوره 5، شماره 1، 1403]
-
تعهد سازمانی
مسئولیت اجتماعی و تعهد سازمانی در بانکداری هوشمند [دوره 5، شماره 1، 1403]
چ
-
چت جی پی تی
بازاریابی هوشمند با استفاده از چت جی پی تی [دوره 5، شماره 1، 1403]
ح
-
حس غوطهوری
تأثیر ویژگیهای پلتفرمهای مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده بر پاسخهای رفتاری و شناختی مشتریان [دوره 5، شماره 1، 1403]
خ
-
خریدهای احساسی
بررسی استفاده از اینترنت اشیا در تحلیل رفتار مصرف کننده در خریدهای احساسی با استفاده از هوش مصنوعی [دوره 5، شماره 1، 1403]
-
خصومت مشتریان
بررسی تاثیر خصومت اینترنتی مشتریان بر کسب و کارهای هوشمند [دوره 5، شماره 1، 1403]
ر
-
رفتار مصرف کننده
بررسی استفاده از اینترنت اشیا در تحلیل رفتار مصرف کننده در خریدهای احساسی با استفاده از هوش مصنوعی [دوره 5، شماره 1، 1403]
-
رقابت پذیری
تدوین مدل راهبردها و اقدامات مربوط به مزیت رقابتی با واسطهگری عوامل محیطی و قابلیتهای عملیاتی سازمان در صنعت پوشاک [دوره 5، شماره 1، 1403]
-
رکود تورمی
طراحی و تبیین مدل هوش کسب و کارهای نوپا (استارتاپ ها) در شرایط رکود تورمی [دوره 5، شماره 1، 1403]
ش
-
شرکت های تولیدی
مسئولیت اجتماعی و تعهد سازمانی در بانکداری هوشمند [دوره 5، شماره 1، 1403]
ف
-
فناوری ﻭﺍﻗﻌﯿﺖ ﺍﻓﺰﻭده
تأثیر ویژگیهای پلتفرمهای مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده بر پاسخهای رفتاری و شناختی مشتریان [دوره 5، شماره 1، 1403]
ق
-
قصد خرید
تأثیر ویژگیهای پلتفرمهای مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده بر پاسخهای رفتاری و شناختی مشتریان [دوره 5، شماره 1، 1403]
ک
-
کسب و کار
بررسی تاثیر خصومت اینترنتی مشتریان بر کسب و کارهای هوشمند [دوره 5، شماره 1، 1403]
-
کسب و کارهای نوپا
طراحی و تبیین مدل هوش کسب و کارهای نوپا (استارتاپ ها) در شرایط رکود تورمی [دوره 5، شماره 1، 1403]
م
-
مدل هوش کسب و کار
طراحی و تبیین مدل هوش کسب و کارهای نوپا (استارتاپ ها) در شرایط رکود تورمی [دوره 5، شماره 1، 1403]
-
مزیت رقابتی
تدوین مدل راهبردها و اقدامات مربوط به مزیت رقابتی با واسطهگری عوامل محیطی و قابلیتهای عملیاتی سازمان در صنعت پوشاک [دوره 5، شماره 1، 1403]
-
مسئولیت اجتماعی سازمان
مسئولیت اجتماعی و تعهد سازمانی در بانکداری هوشمند [دوره 5، شماره 1، 1403]
ن
-
نگرش
تأثیر ویژگیهای پلتفرمهای مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده بر پاسخهای رفتاری و شناختی مشتریان [دوره 5، شماره 1، 1403]
ه
-
هوش مصنوعی
بررسی استفاده از اینترنت اشیا در تحلیل رفتار مصرف کننده در خریدهای احساسی با استفاده از هوش مصنوعی [دوره 5، شماره 1، 1403]
-
هوش مصنوعی
بازاریابی هوشمند با استفاده از چت جی پی تی [دوره 5، شماره 1، 1403]
-
هویت
تدوین مدل راهبردها و اقدامات مربوط به مزیت رقابتی با واسطهگری عوامل محیطی و قابلیتهای عملیاتی سازمان در صنعت پوشاک [دوره 5، شماره 1، 1403]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد